
|
Immortal - Rada Krwi Nieśmiertelnej Gra w fazie Beta została ofiacjalnie otwarta. Wszystko powinno działać poprawnie. W razie komplikacji dział Błędy jest do dyspozycji! |
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy jesteś za adaptacją likan w społeczeństwie? |
Tak, powinni mieć równe szanse co każda inna rasa. |
|
100% |
[ 2 ] |
Nie, miejsce likan jest w dziczy, gdzie mogą sobie co najwyżej pobudować szałasy. |
|
0% |
[ 0 ] |
Jest mi to zupełnie obojętne, byleby nie utrudniali życia innym rasom. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 2 |
|
Autor |
Wiadomość |
Varg Ra'mothe
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 20:03, 10 Maj 2010 Temat postu: Adaptacja likan w społeczeństwie. |
|
|
Dobry wieczór, nieśmiertelni. Przeglądam sobie dzielnie forum, zajrzałem i tu. Zastanawia mnie stopień adaptacji likan w społeczeństwie.
- Tak rasa ludzka, jak i wampirza mają swoje prawa. Wilkołakom wzbroniony jest wstęp na terytorium wampirów. Jakie jeszcze ograniczenia są na likan nałożone? Bo z tego co widzę, każdy kto zdecyduje się odgrywać tę rasę, będzie miał żywot dość utrudniony - być skazanym na życie w dziczy, być traktowanym tak przez ludzi, jak i wampiry za coś plugawego i godnego co najwyżej szybkiej śmierci.
- Spostrzegłem także inną rzecz, która martwiła mnie od kiedy tylko poznałem ten projekt - otóż, pomiędzy wilkołakami i wampirami panuje wrogość. Jeśli nie swojego rodzaju wojna. Czy zatem niemożliwe są kontakty pomiędzy wampirami a likanami?
- I kolejny dylemat, wynikający z poprzedniego - większość graczy zapewne wybierze rasę wampirów. A co jeśli wilkołakom przyjdzie funkcjonować jak np. orkom w innych tego typu grach? Jako ciekawym, unikatowym jednostkom, jednak nie tworzącym zgranej społeczności?
- Przykładowy scenariusz; wilkołak w postaci ludzkiej, a zatem nierozpoznawalnej, maszeruje raźno mroczną uliczką jednego z miast. Czy będzie musiał się obawiać, że w każdej chwili może stać się ofiarą łowców, czy jednak będzie mógł funkcjonować bez takich obaw?
- Bardziej ogólnie mówiąc; czy likanie mają szansę na zaadaptowanie się w społeczeństwie? Funkcjonowanie pod postacią ludzką, zorganizowanie własnego podziemia, z siedzibą w jednym z miast?
- I właśnie, na chwilę obecną likanie jako obdarte dzikusy muszą kryć się po lasach. Istnieje możliwość jakiejkolwiek dla nich siedziby? Pomniejszego miasteczka, którego budowa rozpoczęłaby się wraz ze startem pierwszej ery?
To by było na tyle, mam nadzieję, że uda się coś w kierunku uspołeczniania likan osiągnąć. Pozdrawiam, Varg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Equinox (Dett)
Władca
Dołączył: 18 Sie 2007
Posty: 572
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:31, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | - Tak rasa ludzka, jak i wampirza mają swoje prawa. Wilkołakom wzbroniony jest wstęp na terytorium wampirów. Jakie jeszcze ograniczenia są na likan nałożone? Bo z tego co widzę, każdy kto zdecyduje się odgrywać tę rasę, będzie miał żywot dość utrudniony - być skazanym na życie w dziczy, być traktowanym tak przez ludzi, jak i wampiry za coś plugawego i godnego co najwyżej szybkiej śmierci. |
Lykanie również mają swoje prawa. We wstępnych projektach koncepcja hierarchii społecznej była bardzo rozbudowana z całym mnóstwem właściwych jej zależności. Jaka będzie Twoja wizja, Ty zdecydujesz.
Wampiry nie mają stricte "swojego terytorium". Oba miasta należą do ludzi i pozornie wśród nich panuje przekonanie, że są jedynymi mieszkańcami okolicy. Wampiry w Korenvelt mają swoja siedzibę gdyż tam posiadają majątek, budynki oraz miejsca gdzie w spokoju i ukryciu mogą egzystować.
Należy jednak pamiętać, że ludzie liczebnością przekraczają wampiry jak i likan wielokrotnie więc ujawnienie się jest nie na rękę.
Wracając do rzeczy Lykanie nie mają ograniczeń wstępu czy dostępu gdziekolwiek. W każdym mieście w ludzkiej postaci mogą swobodnie egzystować.
Lykanie ze względu na swą specyfikę, a więc skłonność do nagłej agresji, impulsywności i nieplanowanych przemian, żyją w lesie. [Mapke dodam niebawem] Tam mają swoje "królestwo" i raczej ani ludzie ani wampiry bez przyczyny się w samo serce lasu nie zapuszczają.
Nie prawdą jest też, że są traktowane jak plugastwa. Na początku I ery ludzie w większości oprócz łowców nie zdają sobie sprawy z istnienia istot "poza ludzkich", a wampiry niejednokrotnie mogą się układać z Lykanami.
Cytat: | - Spostrzegłem także inną rzecz, która martwiła mnie od kiedy tylko poznałem ten projekt - otóż, pomiędzy wilkołakami i wampirami panuje wrogość. Jeśli nie swojego rodzaju wojna. Czy zatem niemożliwe są kontakty pomiędzy wampirami a likanami? |
Kontakty są jak najbardziej możliwe, a ta wrogość jest bardziej dogmatyczna niż powszednia. Wampiry mają dużo problemów wewnętrznych. Spokrewnieńcy, walka w wpływy w radzie, machloje i konflikty, nie zajmują się zbytnio sprawą likan poza faktem, że ci niekontrolowanie zwiększają swoja liczebność.
Cytat: | - I kolejny dylemat, wynikający z poprzedniego - większość graczy zapewne wybierze rasę wampirów. A co jeśli wilkołakom przyjdzie funkcjonować jak np. orkom w innych tego typu grach? Jako ciekawym, unikatowym jednostkom, jednak nie tworzącym zgranej społeczności? |
Mogę Ci zagwarantować, że dołożę wszelkich starań by liczba likan nie odstawała znacznie od innych ras.
Technicznie, jeśli ktoś mądrze poprowadzi, to Lykanie są rasą najsilniejszą. Poza tym fabuła będzie zmierzać w tym kierunku by uatrakcyjnić aktualne sytuacje deficytowe.
Nie szukając daleko, na początku zajmiemy się promocją Łowców, aby w grze nie funkcjonowały wyłącznie Wampiry i Lykanie.
Silard jest konkretnym typem i jeśli tylko zacznie się coś dziać to sprawi, że ta rasa rozkwitnie. Podobnie, ufam, będzie z Lykanami.
Cytat: | - Przykładowy scenariusz; wilkołak w postaci ludzkiej, a zatem nierozpoznawalnej, maszeruje raźno mroczną uliczką jednego z miast. Czy będzie musiał się obawiać, że w każdej chwili może stać się ofiarą łowców, czy jednak będzie mógł funkcjonować bez takich obaw? |
Fabułą, fabuła, fabuła... Bez obaw będzie mógł sobie funkcjonować do momentu gdy nie zacznie zachowywać się dziwnie co będzie mogło wzbudzić zainteresowanie innej postaci. Generalnie stawiamy na to by nic nie działo się bez przyczyny, a wiedza postaci była wyodrębniona od wiedzy prowadzącego ją gracza.
Cytat: | - Bardziej ogólnie mówiąc; czy likanie mają szansę na zaadaptowanie się w społeczeństwie? Funkcjonowanie pod postacią ludzką, zorganizowanie własnego podziemia, z siedzibą w jednym z miast?
- I właśnie, na chwilę obecną likanie jako obdarte dzikusy muszą kryć się po lasach. Istnieje możliwość jakiejkolwiek dla nich siedziby? Pomniejszego miasteczka, którego budowa rozpoczęłaby się wraz ze startem pierwszej ery? |
Oczywiście mają szansę. Własne podziemie, jak najbardziej.
Siedziba dla Lykan i jej budowa jako element fabuły. Świetnie. Prędzej czy później miały pojawić się dodatkowe lokacje, to może być pierwsza z nich.
Powodzenia
Dett
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Equinox (Dett) dnia Wto 0:34, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Varg Ra'mothe
Dołączył: 10 Maj 2010
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 16:56, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dett, dziękuję Ci pięknie za rozwianie wielu moich wątpliwości. Kanon rasy likan jest w drodze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Egzekutor
Kat
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ta'aoran
|
Wysłany: Wto 19:54, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Varg Ra'mothe napisał: | Dett, dziękuję Ci pięknie za rozwianie wielu moich wątpliwości. Kanon rasy likan jest w drodze. |
Powodzenia, czekamy w takim razie na efekty pracy .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Egzekutor dnia Wto 19:54, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group deox v1.2 //
Theme created by Sopel &
Download
|